piątek, 19 lipca 2013

Choroba Refluksowa

Nie miałem pojęcia, czym jest choroba refluksowa, dopóki nie usłyszałem diagnozy w gabinecie lekarskim. Okazało się, że silna zgaga pojawiająca się u mnie praktycznie każdego dnia to już zaawansowana choroba, która doprowadziła do wielu zmian w moim organizmie. Lekarz powiedział, że nie ma na co czekać, że zmiany diety i zastosowanie leków, nic już w moim przypadku nie da. Trzeba było przeprowadzić operację i to jak najszybciej, liczyła się każda minuta, która mogła zaważyć na moim zdrowiu. Nie miałem nawet czasu, by dokładniej dowiedzieć się, czym jest choroba refluksowa, wiedziałem na ten temat bardzo niewiele, ale nie miałem wyboru, musiałem poddać się operacji. Przyznam szczerze, że po zabiegu długo dochodziłem do siebie, czas rekonwalescencji spędziłem co prawda w domu, ale i tak nie czułem się komfortowo. Następnym krokiem po operacji była zmiana diety i całego mojego dotychczasowego trybu życia. Mam nadzieję, że podołam wyzwaniu, jakie postawiła przede mną choroba refluksowa i szybko wrócę do formy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz