piątek, 19 lipca 2013

Dieta na refluks

Od dawna cierpię na schorzenie zwane refluksem przełyku, przyznam szczerze, że życie z ciągłym uczuciem pieczenia w przełyku znacznie obniża komfort wykonywania nawet prostych, codziennych czynności. Lekarz zalecił mi zmianę trybu życia, a przede wszystkim pozbycie się złych nawyków żywieniowych. Początkowo nie chciałam rezygnować ze spożywania swoich ulubionych potraw, jako kobieta zapracowana, w ciągłym ruchu nie potrafiłam odstawić między innymi kawy. Ale kiedy moje samopoczucie pogarszało się z każdym dniem, postanowiłam spróbować zdrowego odżywiania i wtedy odkryłam, że dieta na refluks działa zbawiennie. Przede wszystkim uczucie zgagi zaczęło pojawiać się znacznie rzadziej i trwało o wiele krócej, niż to bywało wcześniej. Dodatkowo dieta na refluks to wspaniałe rozwiązanie również dla podtrzymywania zgrabnej sylwetki. Przy mojej chorobie muszę unikać wysiłku fizycznego, a co się z tym wiąże rzadko uprawiam jakikolwiek sport. To zdrowa dieta pomaga mi dbać o linię i przede wszystkim o własne zdrowie. Jestem bardzo zadowolona ze swojej decyzji, bowiem dieta na refluks przyniosła ze sobą wiele korzyści, które odmieniły moje dotychczasowe życie.


1 komentarz:

  1. Myślę, że jesteś wielkim pisarzem! Trzeba dodać więcej zdjęć, zmienić tło też.

    OdpowiedzUsuń